Asunto Oy Bulevardin Aarialle jatkoa

Hyvin tehty työ poiki jatkoa. Bulevardin Aarian seuraksi nousevat Bulevardin Duetto ja Serenadi. Sadan kolmen huippuluokan asunnon rakentaminen alkaa kesän aikana ja ne luovutetaan helmikuussa 2002. Tilaajina ovat Rettig ja Vakuutusyhtiö Sampo. Kohteen arvo on noin 100 miljoonaa markkaa, ja urakkaan kuuluu myös myynti Aarian tapaan. Espoon Ruusupihaan on aloitettu 43 asunnon rakentaminen. Ne luovutetaan helmikuussa 2001. Helsingin Reginankujalle Herttoniemeen rakennetaan 51 asuntoa. Kohde on jatkoa Herttoniemen Majakalle. Rakentaminen alkaa huhtikuussa ja päättyy kesäkuussa 2001.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.