Asuntokauppa vilkasta

NCC Finland Oy rakentaa vuosittain yli kaksituhatta asuntoa, joista noin puolet on vapaarahoitteista tuotantoa ja puolet toteutetaan yhteistoimintaurakkoina. Vapaarahoitteisten asuntojen kauppa on sujunut hyvin koko vuoden, mutta viime kuussa NCC teki koko historiansa parhaan myynnin. Lokakuussa myytiin asuntoja 169 kappaletta. Tämän vuoden aikana on kaikkiaan myyty 982 asuntoa. Valmista myymätöntä on 105 asuntoa ja rakenteilla on 350 asuntoa eri puolille Suomea. Merkittävimpiä asuinrakennuskohteita ovat mm. Kartanonkoski ja Tammisto Vantaalla, Lauttasaaren kohteet Helsingissä, Nikkilän sairaala-alue Sipoossa ja Lahden Ankkurinaitio.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.