Dynamo Business Park valmistunut

Tampereelle elokuun alussa valmistunut Dynamo Business Park tarjoaa yrityksille uuden tyyppisen toimintaympäristön, jossa edustavat ja tehokkaat tilat, käyttäjäpalvelut ja viihtyisä ilmapiiri luovat miellyttävän työympäristön. Dynamo vaikuttaa myös merkittävästi kaupunkikuvaan Tampereen keskustaan tultaessa. Palvelut helpottavat talossa työskentelevien yritysten ja ihmisten päivittäistä toimintaa. Samalla Hatanpään toimistoalueen palvelutaso on merkittävästi parantunut. Palvelut keskittyvät liiketiloihin ja neljän kerroksen korkuisen lasiaulan ympäristöön. Talon käyttäjille tarjotaan mm. ravintola- ja catering-palveluja, toimisto- ja tietoverkkopalveluja, neuvottelu- ja saunaosastotiloja, parturi-kampaamopalveluja, autonvuokrauspalveluja sekä matkatoimistopalveluja. Talon käyttäjien käytössä on lisäksi kuntosali. Dynamon laajuus on noin 22.300 brm2, josta vuokrattavaa tilaa on noin 12.400 m2. Rakennuksen tilavuus on noin 80.000 m3. Pysäköintipaikkoja on kahdessa kerroksessa yhteensä 237. Talon vuokralaisia ovat Oy Eniro Finland Ab, Petrasol Oy, NCC Finland Oy, Cencei Oy (Hairstore), Intentia Oy, Regex Oy, Sodexho Oy, Open Bit Oy, Tammer Mark Oy, MC Mind Center, ICE Computers Oy, Mr Travel Oy ja Tiko's Rent Oy. Talossa on vielä vapaita tiloja 150 neliöstä 1000 neliöön.