Hotelli kauppakeskus Sellon yhteyteen

Selloon tulee myös hotelli Palace SelloVuoden 2006 alussa, noin puoli vuotta Leppävaaraan valmistuvan kaupunkikeskus Sellon kakkosvaiheen valmistumisen jälkeen avautuu sen yhteyteen Palace-konsernin pyörittämä hotelli ja ravintola. Myös hotelliosan rakentaa NCC/Skanskan työyhteenliittymä TYL-Leppävaara. Arkkitehtisuunnittelusta vastaa Arkkitehtitoimisto Larkas & Laine Oy.Tiloista on tehty 15-vuotinen vuokrasopimus. Hotelliin tulee 140 huonetta, joista 35 on kitchenetteillä varustettuja ns. extended stay -huoneita, kokous- ja bankettitiloja sekä ravintola. Yhdeksän kerroksisen hotellin pinta-ala on noin 6.000 neliötä. Palace Sello on neljän tähden hotelli, joka suunnataan yritysasiakkaille ja erilaisuutta arvostaville yksityisasiakkaille. Hotellista tulee persoonallinen ja yksilöllinen ja se tarjoaa mieleenpainuvia kokemuksia ja fiiliksiä. Asiat toteutetaan kekseliäällä suunnittelulla, enemmän hyvällä maulla ja tyylillä kuin rahalla.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.