Kaupankäynti Ruskeasuo

Kaupankäynti Ruskeasuo, Mannerheimintiellä liikennejärjestelyjä NCC rakentaa Ruskeasuolle, osoitteeseen Mannerheimintie 103 kahta toimistotaloa, joiden rakennustyöt aiheuttavat muutoksia alueen liikennejärjestelyihin. Pyrimme tiedottamaan muutoksista sekä kyltein että tiedotteilla niin, että rakennustyöt häiritsevät mahdollisimman vähän ympäristöä. Toimistotalot valmistuvat vuoden 2004 loppupuolella, jolloin pääsemme normaaliin päiväjärjestykseen.Linja-autopysäkit: Linjojen 39, 39A, 39V, 45 ja 63 pysäkki Mannerheimintiellä siirtyy parikymmentä metriä pohjoiseen seutuliikenteen pysäkille. Hämeenlinnan väylän suunnan bussien pysäkki siirtyy samalla noin 50 metriä pohjoiseen. Linjan 23N päätepysäkki Nauvontiellä siirtyy pysyvästi hampurilaisravintolan kohdalle. Taksi: Ruskeasuon taksiasema on siirretty Koroistentien varteen.Jalankulkijat: Mannerheimintien itäpuolen kevyen liikenteen väylä kapenee välillä Koroistentie-Nauvontie, ja myös Nauvontiellä tehdään väliaikaisia liikennejärjestelyjä. Koroistentien ja Mannerheimintien alikulkutunnelin luiska suljetaan väliaikaisesti, jolloin kevyen liikenteen alikulku tapahtuu pelkästään portaita pitkin.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2017 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.800. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.