Kolmas NCC-talo Mannerheimintielle

NCC Property Developmet on tehnyt Helsingin kaupungilta tonttivarauksen koskien NCC-talojen kolmannen vaiheen rakentamista Ruskeasuolle. Vuokralaiskysyntää tiloille on ollut, joten jos kaikki menee kohdalleen, niin jo vuonna 2006 uusi talo on käytössä. Näin NCC-taloista muodostuu dynaaminen business park -tyyppinen toimintaympäristö, joka tarjoaa runsaasti sisäisiä palveluja talossa työskenteleville. Vastikään valmistuneissaNCC-taloissa työskentelee yli viisisataa henkeä. Kolmanteen vaiheeseen kaavaillaan työtiloja noin kahdellesadalle hengelle.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.