Lääkelaitos vuokralaiseksi NCC-taloon

Ruskeasuolle, Mannerheimintie 103:een, valmistuu syksyyn 2004 mennessä kaksi toimitaloa. NCC muuttaa uusiin toimitiloihin heinä-elokuussa ja syksyllä 2004 tiloihin muuttaa myös Lääkelaitos. Vuokrasopimus allekirjoitettiin 21.3. NCC Property Developmentin ja Lääkelaitoksen välillä. NCC-korttelin rakentaminen on jo aloitettu ja yritysten käyttöön tulevat mm. yhteinen ravintola, kuntosali ja osa neuvottelu- ja edustustiloista sekä autohalli. Muutto merkitsee Lääkelaitoksen toimintaedellytysten olennaista parantumista sekä tilojen riittävyyden että toimintojen järjestämisen kannalta. Laitoksen nykyiset tilat sijaitsevat vain 350 metrin päässä uudesta NCC-talosta. Uusiin tiloihin muuttavat Lääkelaitoksen kaikki toiminnot lukuun ottamatta laboratoriota, joka jatkaa entisissä tiloissaan Mannerheimintie 166:ssa.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.