Logistiikkakeskus Nokian Renkaille

NCC rakentaa Nokia Renkaille uuden logistiikkakeskuksen Nokialle, rengasvalmistusyksikön yhteyteen. Rakennustyöt aloitetaan heti ja rakennus valmistuu vuoden 2005 loppuun mennessä.Nordisk Rentingin rahoittaman hankkeen kokonaisarvo on noin 17 miljoonaa euroa. Yritys on tehnyt Nokian Renkaiden kanssa 15-vuotisen vuokrasopimuksen, joka sisältää osto-option.Rakentamisesta vastaa Tampereen alueyksikkö, joka on Pirkanmaalla toimitilarakentamisen markkinajohtaja omalla kiinteistöjen liikeideoihin keskittyvällä toimintamallillaan. Viime tilikaudella yksikön 55 miljoonan euron liikevaihdosta 65 prosenttia toteutettiin neuvotteluhankkeina.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2017 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.800. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.