NCC aloittaa toimistotalon rakennustyöt Espoossa

Lue alkuperäinen

NCC Property Development käynnistää Alberga Business Parkin neljännen vaiheen rakennustyöt Espoon Leppävaarassa. Toimistorakennukseen tulee n. 5 300 m2 vuokrattavaa toimitilaa.

- Uusien toimistotilojen kehittäminen on ydinosaamistamme, ja olen erittäin iloinen tästä uudesta aloituksesta. Uskomme, että ympäristöystävällisillä ja hyvillä sijainneilla olevilla kohteilla on kysyntää, NCC Property Developmentin toimitusjohtaja Mika Soini kertoo.

NCC Property Developmentin kehittämä Alberga Business Park sijaitsee Kauppakeskus Sellon, Leppävaaran juna-aseman ja Kehä I:n läheisyydessä. Alberga Business Parkin kolme ensimmäistä vaihetta ovat lähes täyteen vuokrattuja. Aiemmat vaiheet valmistuivat vuosina 2012 ja 2013. Kokonaisuudessaan Alberga Business Park tulee käsittämään viisi toimistotaloa.

Rakennustöiden toteuttajana toimii NCC Rakennus, ja Albergan neljännen vaiheen arvioitu valmistuminen on joulukuussa 2015.

Alberga Business Parkin D-talo toteutetaan kansainvälisen BREEAM-ympäristöluokitusjärjestelmän Very Good –tasolle.

Lisätietoa:
NCC Property Development Oy, toimitusjohtaja Mika Soini, p. 010 507 8711

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2013 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.500.  NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.