NCC Finland Oy:n organisaatio on muuttunut 1.1.2002 alkaen

NCC Finland Oy:n uusia toimialoja ovat 1.1.2002 alkaen rakentaminen, kiinteistökehitys, NCC Roads ja rakennuskoneiden vuokraukseen keskittyvä NCC Altima. NCC Finland Oy:n toimialajohtajia ovat Jorma Ahokas, kiinteistökehitys, Olli Kokkonen, NCC Roads ja Timo Toivanen, Altima. Rakennustoiminnasta vastaavat seuraavat aluejohtajat: Pääkaupunkiseudun talonrakentaminen; Kauko Wasenius, pääkaupunkiseudun asuntorakentaminen; Juha Korkiamäki, Lounais-Suomi; Mauri Varjonen, Pohjois-Suomi; Juhani Rastas, Itä-Suomi; Juhani Väisänen ja Uusimaa/Etelä-Häme; Tuomo Äyräväinen ja Länsi-Suomi; Jorma Kivimaa ja 1.3. alkaen Pentti Kuvaja, jolloin Jorma Kivimaa siirtyy osa-aikaisesti kehitystehtäviin. NCC Finland Oy:n toimitusjohtaja on Timo U. Korhonen ja varatoimitusjohtaja talousjohtaja Jukka Lahtinen. Liiketoiminnan kehitysjohtajana toimii Mika Soini ja asumisen kehitysjohtajana Heikki Miettinen. Tonttihankinnoista, rahoitusratkaisuista ja asumisen avainasiakkuuksista vastaa johtaja Markku Hainari.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.