NCC:n valmisbetonia nyt myös pääkaupunkiseudulla

NCC Finland Oy tarjoaa nyt valmisbetonia Tampereen lisäksi myös pääkaupunkiseudulla. Parma Betonilan ja NCC Finland Oy:n kesken on allekirjoitettu sopimus, jossa Vantaalla sijaitsevan Åbyn betoniaseman liiketoiminta siirtyi NCC:lle 1.10.2000, samoin henkilöstö vanhoina työntekijöinä. - Tavoitteenamme on parantaa betoniaseman palvelukykyä ja toiminnan laatua edelleen, mikä tulee näkymään entistä parempana asiakastyytyväisyytenä, vakuuttaa NCC:n teollisuustoimialan johtaja Pentti Kuvaja. Åbyn betoniaseman toiminta jatkuu keskeytyksettä. Yhteystiedot asemalle ovat: puh. (09) 290 0043 ja fax (09) 290 0146. Tuotepäällikkö Taina Piiroinen, puh. 050 357 3182 Betoniaseman esimies Yrjö Löfström

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.