NCC rakentaa Espoon Asunnoille 126 uutta asuntoa

Lue alkuperäinen

NCC ja Espoon Asunnot ovat solmineet As Oy Espoon Perkkaantien kokonaisvastuurakentamista koskevan urakkasopimuksen.

Kohde muodostaa 126 asunnon kerrostalokokonaisuuden piha-alueineen. Urakkasumma on yli 18 miljoonaa euroa. Varsinaiset rakennustyöt kohteessa ovat jo käynnistyneet ja kohteen arvioidaan valmistuvan syksyllä 2018.

– Perkkaantie on jatkoa pitkälle ja hyvälle yhteistyöllemme Espoon Asuntojen kanssa. Kohde itsessään on hieno esimerkki NCC:n hankekehitys- ja suunnittelunohjausosaamisesta – lopputuloksena kohtuuhintainen mutta kuitenkin hienosti tulevaan kaupunkikuvaan istuva arkkitehtuurillisesti laadukas rakennus, kertoo NCC:n asuntorakentamisen toimialajohtaja Jari Lehtinen.

– Espoon Asunnot on vahvasti mukana Vermon uuden asuinalueen kehittämisessä. Tarkoituksenamme on rakennuttaa alueelle lähivuosina 500-600 kohtuuhintaista vuokra-asuntoa, ja NCC:n kanssa solmittu urakkasopimus on ensimmäinen konkreettinen askel tavoitteen saavuttamiseksi, toteaa Espoon Asuntojen toimitusjohtaja Seppo Kallio.

Lisätietoja:
Jari Lehtinen, toimialajohtaja, NCC, puh. 0400 430 555
Seppo Kallio, toimitusjohtaja, Espoon Asunnot, puh. 043 824 2907

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Vuonna 2015 yrityksen liikevaihto ilman Bonavaa oli 5,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 16 000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.