NCC Roads luopuu valmisbetoniliiketoiminnasta Suomessa

NCC:n valmisbetoniliiketoiminta loppuu Suomessa. Tampereen valmisbetonitoiminnot on 10.7. myyty Lohja Rudukselle. Kauppaan sisältyvät kaikki Holvastin ja Myllypuron rakennukset, koneet ja laitteet sekä muu käyttö- ja vaihto-omaisuus sekä Holvastin kiinteistö. Henkilöstö siirtyy Lohja Ruduksen palvelukseen ns. vanhoina työntekijöinä. Pääkaupunkiseudun valmisbetoniliiketoiminta loppuu kesän 2003 aikana. Se on työllistänyt neljä henkeä, joille pyritään löytämään työtä NCC Roadsista tai muista Suomen NCC-yhtiöistä. Vantaan Åbyn betoniaseman alueen vuokrasopimus päättyy tämän vuoden lopussa.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2017 oli lähes 5,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.800. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.