NCC toteuttaa 167 asuntoa ICECAPITAL Housing Fund III Ky:lle

Lue alkuperäinen

NCC ja ICECAPITAL Housing Fund III Ky ovat allekirjoittaneet sopimuksen 77 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Espoon Saunalahteen sekä aiesopimuksen 90 asunnon rakentamisesta Espoon Matinkylään.

Saunalahdessa rakentaminen alkaa välittömästi ja Matinkylässä syksyn 2015 aikana. Molemmat kohteet valmistuvat vuoden 2016 aikana.

– Haluamme tarjota mahdollisuuden vaivattomaan asuntosijoittami-seen sekä toisaalta vuokralaisillemme laadukkaita koteja. Nämä Espooseen rakennettavat kerrostaloasunnot soveltuvatkin strategiaamme erinomaisesti, kertoo ICECAPITALin toimitusjohtaja Wisa Majamaa .

ICECAPITAL Housing Fund III Ky perustettiin kesällä 2012 ja sen sijoi-tuskapasiteetti on noin 400 miljoonaa euroa. Rahasto sijoittaa varansa vapaarahoitteisiin asuntoihin, jotka sijaitsevat pääkaupunkiseudulla tai muissa kasvukeskuksissa.

– Olemme tyytyväisiä yhteistyön jatkumisesta ICECAPITALin kanssa. NCC tulee jatkossakin panostamaan monipuoliseen asuntotuotantoon strategiamme mukaisissa kasvukeskuksissa, kommentoi kiinteistökehitysjohtaja Markus Pitkänen .

Kiinteistökehitysjohtaja Markus Pitkänen , NCC Asuminen, p. 050 371 2898
Toimitusjohtaja Wisa Majamaa , ICECAPITAL REAM Oy, p. 040 826 1001

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 6,3 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.