NCC toteuttaa 53 asuntoa LähiTapiola Asuntorahasto Prime ky:lle

Lue alkuperäinen

NCC ja LähiTapiola Asuntorahasto Prime ky ovat allekirjoittaneet sopimuksen 53 vapaarahoitteisen vuokra-asunnon rakentamisesta Helsingin Herttoniemeen.

Rakentaminen alkaa välittömästi ja asunnot valmistuvat loppuvuodesta 2015. Nyt myyty kohde on ensimmäinen hanke täydennysrakennuskorttelissa Herttoniemen Hitsaajankadulla, jonne tullaan rakentamaan vaiheittain yhteensä noin 150 asuntoa. -

- Haluamme tarjota vuokralaisillemme korkeatasoisia ja laadukkaita asuntoja toimivien julkisten liikenneyhteyksien varrelta. Asuntojen sijainti metroaseman ja palveluiden vieressä on ideaalinen vuokralaisille, sanoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs .

LähiTapiola Asuntorahasto Prime Ky -rahastolla LähiTapiola-ryhmä tarjoaa vaivattoman asuntosijoitusmahdollisuuden asiakkailleen. Asuntorahasto Primen tavoitekoko on 300 miljoonaa euroa ja rahastoon tullaan hankkimaan yli 1500 vuokra-asuntoa.

- Olemme iloisia alkavasta yhteistyöstä LähiTapiolan asuntorahaston kanssa. NCC tulee jatkossakin panostamaan monipuoliseen asuntotuotantoon sekä hyviin kumppanuksiin, kommentoi maajohtaja Juha Korkiamäki .

Lisätietoja antavat:
Maajohtaja Juha Korkiamäki, NCC Asuminen, puh. 050 538 4663
Kiinteistörahastojohtaja Kim Särs, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, puh. 040 501 9981

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.