Signaali Business Park Leppävaaraan

Suunnittelemme, markkinoimme ja rakennamme Leppävaaran kaupunkikeskuksen länsiosaan Signaali Business Parkin ja Kehä ykkösen viereen yksittäisiä suurehkoja toimistotaloja. Toimistotilojen suunnittelu ja markkinointi on käynnistynyt. Signaalin keskeisen sijainnin ja uuden kaupunkiradan ansiosta toimitiloilla uskotaan olevan runsaasti kysyntää. Ensimmäisen vaiheen rakentaminen on tarkoitus aloittaa keväällä 2001, jolloin se valmistuisi kesällä 2002. Toimistoja rakennetaan vaiheittain siten, että ne ovat valmiina 2004. Hankkeen projektijohtajana toimii kiinteistökehityksen Jukka Manninen. Leppävaaran kaupunkikeskuksen toimistotilojen kehittämisestä, markkinoinnista ja rakentamisesta vastaavat NCC Finland ja Skanska Etelä-Suomi. Yhtiöillä on esisopimus Helsingin kaupungin kanssa yhteensä 47.000 m2:n toimistorakennusoikeuden osalta.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.