Talin talvigolf kiinnostaa harrastajia

Helsingin Taliin, keilahallin viereen suunnitellaan rakennettavaksi uutta golfareiden talviklubia. Tali Indoor Golfin osakkeiden koemerkintäaika on 3.9. - 26.10.2001. Mielenkiintoa on ollut runsaasti. Toistaiseksi on merkitty reilut 500 osaketta. Hankkeen vetäjät, Oy Bowling Ab ja NCC Finland Oy uskovat, että erityisesti ulkokauden loppuminen saa golfarit, yritykset ja golfseurat kiinnostumaan korkeatasoisesta talviharjoittelupaikasta. Talviharjoittelukohteen suunnittelee tunnettu golfarkkitehti Kosti Kuronen. Tali Indoor Golf -vakiovuoron osakehinta on 5.000, 10.000 tai 15.000 markkaa, riippuen pelivuoron ajankohdasta. Jos hanke käynnistyy suunnitellussa aikataulussa, lentävät ensimmäiset pallot Talissa jo jouluna 2002.

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia, kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 6,7 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 18.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.