Tervetuloa NCC:n pökkelökekkereihin Loviisaan!

Lue alkuperäinen

Kutsumme median edustajat mukaan tutustumaan NCC:n KIELO-alueeseen Loviisan Vanhakylän kiviainestoimipisteeseen.

Tervetuloa mukaan tutustumaan NCC:n KIELO -alueeseen Loviisan Vanhakylän kiviainestoimipisteeseen ja rakentamaan kanssamme lahopuualuetta luonnon monimuotoisuuden edistämiseksi

torstaina 4.6. klo 11:00-15:00.

Lahokon pystyttämisen lisäksi pökkelökekkereissä on luvassa nokipannukahvit ja makkaranpaistoa.

KIELO (Kiviaineksen elävä luonto) on NCC:n ohjelma, jonka tavoitteena on toteuttaa luonnon monimuotoisuutta ylläpitäviä ja edistäviä ratkaisuja kiviainestoiminnan aikana ja sen päätyttyä, huomioiden alueiden omat erityispiirteet. Loviisan Vanhakylä on yksi neljästä tällä hetkellä kehitteillä olevasta KIELO-alueesta.

Mukaan kannattaa varata paksupohjaiset lenkkarit tai kumisaappaat. Jos omistat turvaliivit ja/tai kypärän, ne kannattaa ottaa mukaan.

Ilmoittauduthan viimeistään ma 1.6.2015 osoitteeseen laura.saraste-makinen@ncc.fi.

Tervetuloa!

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Laura Saraste-Mäkinen,  laura.saraste-makinen@ncc.fi , puh. 010 507 6533
www.ncc.fi/kielo

Yrityksestä

NCC: Visiomme on uudistaa toimialaamme ja tarjota ylivertaisia kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. NCC on yksi johtavista rakentamisen, kiinteistökehityksen ja infrastruktuurin yrityksistä Pohjois-Euroopassa. Sen liikevaihto vuonna 2016 oli 5,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 17.000. NCC:n osakkeet on noteerattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä.