Nebula vahvistaa asemaansa pk-yritysten luotettuna digikumppanina ostamalla Sigmatic Oy:n

Report this content

ICT-palveluyritys Nebula Oy vahvistaa asemaansa suomalaisten pk-yritysten digikumppanina ostamalla Sigmatic Oy:n koko liiketoiminnan. Sigmatic on hosting-alan palveluyritys, joka tarjoaa korkeatasoisia tietoverkkopalveluja Suomessa. Yrityskaupan myötä Nebula laajentaa palveluportfoliotaan ja vahvistaa markkinajohtajuuttaan pk-yritysten verkkonäkyvyyden kumppanina.

Kauppa on osa Nebulan kasvustrategiaa, jossa tavoitteena on tehdä strategisia yritysostoja. 10 000 uutta pientä- ja keskisuurta asiakasta siirtyy Nebulalle kasvattaen asiakasmäärän 45 000:een. Lisäksi yrityskaupan myötä Nebulaan liittyy kymmenen uutta digitaalisen ICT-alan huippuosaajaa, kasvattaen kokonaishenkilöstömäärän 150:een. Tämä luo vahvan pohjan yhtiön liiketoiminnan tulevalle kasvulle.

“Sigmatic on aina ollut kuuluisa hyvästä asiakastyytyväisyydestä ja helppokäyttöisistä itsepalvelutyökaluista. Nämä ovat aina olleet myös Nebulan toiminnan keskiössä. Yrityskaupan myötä pystymme yhdistämään kahden huipputoimijan osaamisen ja tarjonnan palvelemaan entistäkin paremmin  asiakkaidemme liiketoiminnan edistämistä. Erityisen iloinen olen siitä, että saamme uusia digitaalisen liiketoiminnan osaajia Nebulan kasvavaan perheeseen”, sanoo Nebulan toimitusjohtaja, Pekka Eloholma.

“Olen innoissani, että henkilökuntamme maailmanluokan ammattitaito ja yli 15 vuotta jatkunut tuotekehityksemme ylläpitopalveluiden automaation, vikasietoisuuden ja hallittavuuden parissa eivät ole jääneet huomiotta. Yrityskaupan myötä Sigmaticin ja Nebulan nykyiset asiakkaat pääsevät hyödyntämään entistäkin monipuolisempia palveluita”, kertoo Sigmaticin vuonna 2001 perustanut toimitusjohtaja, Joel Pihlajamaa.

Lisätietoja:

Pekka Eloholma, toimitusjohtaja, Nebula Oy
Sähköposti: pekka.eloholma@nebula.fi

Joel Pihlajamaa, toimitusjohtaja, Sigmatic Oy
Sähköposti: joel.pihlajamaa@sigmatic.fi

Nebula lyhyesti
Nebula Oy on voimakkaasti kasvava ICT- ja pilvipalveluyritys, joka ainoana palvelutarjoajana Suomessa hallitsee koko ICT-kentän. Takaamme asiakkaillemme turvallisen ja luotettavan ICT-ympäristön sekä tarjoamme edistykselliset digitaalista liiketoimintaa tukevat palvelut. Meillä on 35 000 asiakasta ja palvelemme heitä 140 alan ammattilaisen voimin. Vuoden 2016 liikevaihtomme oli noin 35 miljoonaa ja toimintamme on aina ollut kannattavaa.

www.nebula.fi