PANU KAUSE KÄYNNISTÄNYT ONNISTUNEESTI NECORPOINTIN

Report this content

Liiketoimintojen uudistamisen palveluilla on kova kysyntä, koska monilla toimialoilla ja yrityksillä on käynnissä isoja rakenteellisia muutoksia.

Helsinki, 6.6.2011 – Panu Kause kertoi liiketoimintojen uudistamiseen ja muutosjohtamiseen keskittyvän palveluyrityksen, Necorpoint Oy:n, onnistuneesta käynnistyksestä.

Necorpoint auttaa asiakkaitaan liiketoimintojen uudistusohjelmissa ja tuottaa myös jatkuvan uudistumisen tukiratkaisuja. Necorpoint tuo tarvittavat asiantuntijat, markkinanäkemyksen, menetelmät ja työkalut sekä yksittäisiin uudistusohjelmiin että jatkuvan uudistumisen tueksi.

Panu Kause, Necorpointin perustaja ja toimitusjohtaja, on toiminut yli 15 vuoden ajan liikkeenjohdon asiantuntija- ja johtotehtävissä. Hän on työskennellyt pörssiyhtiöiden johtoryhmissä, aloittavien yritysten avainrooleissa ja vuosien ajan myös vuokrajohtajana ja konsulttina. Kausen viimeisin positio oli Ixonos-konsernissa nimikkeellä Vice President, Global Solutions. Hän on toiminut myös IT-palveluyritys HiQ Eastin toimitusjohtajana ja HiQ-konsernin johtoryhmän jäsenenä sekä useissa rooleissa johtamassa Soneran matkapuhelinpalveluiden kehitystä.

“Necorpointin käynnistäminen marraskuussa 2010 perustui sille tosiasialle, että toimintaympäristö muuttuu entistä nopeammin. Menestyvät yritykset tarttuvat uusiin mahdollisuuksiin ja niiden kilpailuetu rakentuu yhä enemmän visionäärisen johtajuuden, jatkuvan uudistumisen ja liiketoimintaekosysteemien johtamisen varaan. Necorpoint auttaa asiakkaitaan kaikessa tässä uudistumisessa,” kertoo Panu Kause.

Necorpoint auttaa asiakkaitaan uudistumaan kohti valittua visiota. Uudistuksiin liittyvillä palveluilla on kova kysyntä mm. liiketoimintojen uudelleensuuntamiseen, yrityskauppoihin, kumppanoitumiseen ja portfoliojohtamiseen liittyen.

“Puoli vuotta Necorpointin käynnistyksen jälkeen olen ylpeä sanoessani että asiakkaitamme ovat mm. Anvia, Celectus ja Itella, jotka kaikki ovat hienoja ja kehittyviä yrityksiä. Esimerkkinä liiketoimintahyödyn potentiaalista aiemmat uudistustyömme kumppanuuksiin liittyen ovat luoneet pohjaa kymmenien miljoonien eurojen uudelle liikevaihdolle. Toisaalta uudistaessamme räätälöityjen hankintojen johtamista olemme saavuttaneet asiakkaillemme keskimäärin 20% säästöjä,” painottaa Panu Kause.

“Tuemme asiakkaitamme kaikissa uudistusohjelmien ja jatkuvan uudistumisen johtamisen vaiheissa, alkaen markkinanäkemyksen rakentamisesta aina tarvittavien muutosten implementointiin. Jatkuvan uudistumisen tukiratkaisumme auttavat asiakkaitamme yhdistämään markkinanäkemyksen ja uudet ideat, strategiapäivitykset ja portfolioroadmapit aidosti johdettavaksi kokonaisuudeksi,” lopettaa Necorpointin Panu Kause.

Necorpoint Oy
Panu Kause
panu.kause@necorpoint.com
puh. 040 838 4603

_______________________________________________________________________________________________________
Necorpoint on liiketoimintojen uudistamisen ja muutosjohtamisen palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan kohti valittua visiota.

Avainsanat: