• NESTLÉ/

Joka päivä jotain uutta – Bona-lastenruokiin eksoottisia makuja ja terveellisiä välipaloja

Bona-lastenruokien laajasta valikoimasta poimit lapsellesi joka päivä uutta maistettavaa. Valikoiman uusimmat tulokkaat ovat eksoottinen couscousateria, sokeroimaton puolukkasose ja ravitseva jogurttivälipala.

Toivottua vaihtelua ja maailman makuja lastenruokavalikoimaan tuo Bona Couscousia ja naudanlihaa. Tuote on ensimmäinen 12 kuukauden ikäisille lapsille tarkoitettu couscouspohjainen ateria. Couscousin ja naudanlihan lisäksi ateriassa maistuvat porkkana, kesäkurpitsa, sipuli ja tomaattisose. Eksoottisen makunsa se saa persiljasta, inkivääristä ja korianterista. Vähäsuolainen ateria on rasvakoostumukseltaan ihanteellinen perheen pienemmille ruokailijoille.

Marjasoseiden syksyinen uutuus on Bona Puolukkainen. Sokeroimaton ja C-vitaminoitu sose on erinomainen makupala yli neljän kuukauden ikäisille lapsille. Puolukan kirpeyttä pehmentävät omena ja banaani.

Bona Hedelmäinen jogurttiherkku on terveellinen ja ravitseva uutuusvälipala, jossa yhdistyvät hedelmä, täysjyväkaura ja vähälaktoosinen jogurtti. Sokeroimaton, kahdeksan kuukauden ikäisille sopiva tuote sisältää C-vitamiinia ja yli 60 % hedelmää: persikkasosetta, mangososetta ja päärynätäysmehua.

Kaikki uutuustuotteet säilyvät avaamattomina huoneenlämmössä ja ne ovat käyttövalmiita, joten ne on kätevä ottaa mukaan myös kesälomamatkalle tai piknikille.

Lisätietoja:
Tuotepäällikkö Päivi Pätsi, Suomen Nestlé, lastenruuat, p. 010 3951 631 tai paivi.patsi@fi.nestle.com

Kuluttajatiedustelut: Suomen Nestlén kuluttajapalvelu 0800 0 6161 tai kuluttajapalvelu@fi.nestle.com

Tuotekuvat liitteenä sekä ladattavissa kuvapankista http://lipas.artstudio.fi/nestle/.