Bookit laajenee Ruotsiin – useita pilotteja käynnissä Manner-Euroopassa

– Suomalainen pitkän linjan mobiiliteknologiayritys kasvaa voimakkaasti

Tiedotusvälineille 7.6.2017

Suomalainen, vaivattoman asiakaskokemuksen palveluita kehittävä Bookit laajentaa toimintaansa Ruotsiin. Tukholmaan avattavan toimiston taustalla on yrityksen Ruotsin-liikevaihdon vahva kasvu viime aikoina.

"Bookitin liikevaihdosta jo nyt merkittävä osa tulee Ruotsista. Avattava toimisto keskittyy vahvistamaan myyntiä ja palvelemaan kasvavaa asiakaskuntaa. Vaivaton asiakaskokemus ja yhden klikkauksen ratkaisut kiinnostavat nyt erittäin paljon etenkin logistiikkapuolella", Bookitin perustaja Jukka Salonen sanoo.

Bookitin asiakkaita Ruotsissa ovat esimerkiksi PostNord, DB Schenker sekä Vianor. Suomalaisille Bookitin ratkaisut ovat tuttuja esimerkiksi Finnairin, Postin ja VR:n palveluista.

"Viimeisen vuoden aikana olemme startanneet useita pilotteja Manner-Euroopassa ja tulemme laajentumaan nopealla tahdilla myös sinne. Suomessakin tuotekehityspuolella on aika lailla jatkuva haku päällä päteville kehittäjille", Jukka Salonen kertoo.

Bookit on vuonna 1999 perustettu mobiiliteknologiayritys, joka tuottaa ratkaisuja monikanavaiseen asiakasviestintään sekä asiakaskokemuksen parantamiseen. Bookitin teknologialla on yli 120 kansainvälistä patenttia.

Tuoreen Ruotsin toimiston lisäksi Bookit toimii Helsingissä ja Dallasissa Yhdysvalloissa.

Lisätietojen antaja

Jukka Lehvilä