iZettle lanseeraa kassajärjestelmän ravintola-alalle

Tiedote 4.5.2017

• Uusi helppokäyttöinen ja edullinen kassajärjestelmä ravintoloille ja kahviloille
  • Kassajärjestelmä soveltuu erityisen hyvin pienille ja kasvaville yrityksille
  • Pöytäseurueen tilausten ja laskujen hallinnointi, laskujen jako, useamman maksupäätteen käyttö rinnakkain.

Mobiileja maksupäätteitä ja kassajärjestelmäpalveluita tarjoava iZettle on julkistanut uuden kahviloille, baareille ja ravintoloille räätälöidyn kassajärjestelmän. IZettlen maksupäätteiden kanssa yhteen pelaavan kassajärjestelmän avulla ravintoloiden ja kahviloiden henkilökunta voi nyt helposti hallita pöytäseurueiden tilauksia ja laskutusta sekä henkilöstön työvuoroja ja varastotilannetta. Lisäksi järjestelmä tarjoaa reaaliaikaisen näkymän liiketoiminnan raportteihin.

“Monet kahvilat ja ravintolat Suomessa käyttävät jo iZettlen maksupäätteitä. Uusi alalle räätälöity kassajärjestelmä helpottaa tarjoilijoiden ja muun henkilökunnan työtä. Esimerkiksi seurueen piikin pitäminen auki baarissa tai ison ravintolalaskun jakaminen pöytäseurueen kesken sujuu sillä todella näppärästi”, iZettlen Suomen edustaja Ville Isojärvi sanoo.

HoReCa-alalle suunnattu iZettle ravintoloille-palvelu pohjautuu Ison-Britannian johtavan pilvipohjaisen myyntijärjestelmän IntelligentPOSin teknologiaan. Izettle osti IntelligentPOSin viime syyskuussa.

Suurin osa ravintola-alan yrityksistä käyttää edelleen vanhanaikaisia kassapäätteitä, jotka eivät edes ole liikuteltavissa. IZettle ravintoloille on täysiverinen kassajärjestelmä, joka kuitenkin on huomattavasti edullisempi kuin vastaavat järjestelmät. Siksi se soveltuu hyvin myös pienemmille toimijoille.

“Meillä on tavoitteena demokratisoida yritystoimintaa, mahdollistaa kunnon työkalut kaiken kokoisille yrityksille. Aloitimme maksupäätteistä, ja nyt pystymme tarjoamaan kaikki palvelut kassajärjestelmästä maksupäätteisiin ja jopa rahoitukseen mallilla, joka soveltuu myös pienille, kasvaville yrityksille. Tällä hetkellä asiakasyrityksemme kasvattavatkin liiketoimintaansa kolme kertaa vauhdikkaammin kuin vastaavat yritykset EU:ssa keskimäärin,” IZettlen toimitusjohtaja ja yksi perustajista Jacob De Geer kertoo.

iZettle ravintoloille -järjestelmän hinta on 59 € kuukaudessa kassaa kohden. Järjestelmän voi hankkia suoraan verkosta ja käyttää esimerkiksi iPadilla.

Lisätietoa iZettle ravintoloille -kassajärjestelmästä: https://www.izettle.com/fi/epos-kassajarjestelma-ravintoloille

Lisätietoa:

Ville Isojärvi, iZettle
ville.isojarvi@izettle.com

Tietoa iZettlestä

iZettle on yhden pysäkin palvelu kaupankäyntiin, missionaan auttaa pieniä yrityksiä työskentelemään fiksummin, ansaitsemaan enemmän ja kukoistamaan. Tukholmasta lähtöisin oleva finanssiteknologiayhtiö mullisti maksupäätemarkkinat 2011 esittelemällä maailman ensimmäisen minikokoisen kortinlukijan ja tehokkaan kassajärjestelmäsovelluksen. Tänään sadat tuhannet pienyritykset ympäri maailmaa käyttävät iZettlen työkaluja vastaanottaakseen maksuja, hallinnoidakseen yrityksensä jokapäiväistä liiketoimintaa, tehostaakseen asiakasuskollisuutta ja saadakseen rahoitusta kasvuun. Lisätietoa: iZettle.com