Nokia 3310 -retropuhelimesta näyttää tulevan myyntihitti

Tiedotusvälineille 9.3.2017

Vastikään Mobile World Congress -messuilla julkistettu Nokia 3310 otettiin mediassa vastaan innostuneesti. Kiinnostus retropuhelinta kohtaan näyttäisi kantavan ostovalmiuteen asti.

Verkkokauppojen hintoja vertailevan Hintaopas.fi:n ruotsalaisessa sisarpalvelussa Prisjakt.se:ssä 3310-puhelimen kysyntä on kovassa nousussa. Tällä hetkellä tämän kännykän haut ovat kasvaneet eniten kaikista Prisjaktin tuotteista.

Prisjakt on Ruotsissa hyvin suosittu palvelu, jonka kautta jo yli 3 miljoonaa kuluttajaa kuukausittain etsiytyy verkkokauppoihin.

Puhelimen myynti alkaa näillä näkymin kesällä. Ruotsissa osa verkkokaupoista on määritellyt puhelimelle jo hinnankin, 699 kruunua eli noin 73 euroa.

Suomessa myyntihintoja ei vielä ole saatavissa, mutta Hintaopas.fi:ssä tuotteen voi jo nyt laittaa seurantaan. Silloin kuluttaja saa tiedon hinnasta ja ostomahdollisuudesta heti, kun tuote tulee myyntiin johonkin Hintaoppaan yli 700 verkkokaupasta.

Hintaoppaan hintavahti 3310-puhelimelle: https://hintaopas.fi/product.php?p=4191478

Lisätietoa:

Liisa Matinvesi, Suomen maajohtaja, Hintaopas
liisa.matinvesi@hintaopas.fi

Hintaopas

Hintaopas.fi on riippumaton ja Suomen kattavin tuotteiden vertailupalvelu. Hintaopas sisältää yli 700 suomalaisen ja ulkomaisen verkkokaupan hinta- ja tuotetiedot, jotka helpottavat kuluttajien päätöksentekoa. Hintaoppaan käyttäminen on ilmaista ja läpinäkyvää, koska palvelu pyrkii kattamaan kaikki verkkokaupat huolimatta siitä, ovatko ne Hintaoppaan asiakkaita vai eivät. Kuluttajilla on mahdollisuus antaa tuotteille sekä verkkokaupoille arvosanoja. Hintaopas on perustettu vuonna 2002 ja toimii samalla konseptilla useissa maissa. Kasvava yritys työllistää tällä hetkellä yli 200 henkilöä. Hintaoppaan omistaa norjalainen mediakonserni Schibsted Media Group, johon kuuluvat Suomessa myös toimivat Tori.fi, Let’s Deal ja Lendo. Lisätietoja: www.hintaopas.fi.