• NETPROFILE/

Suomalaislautailijoiden uusi hiihtokeskus ottaa käyttöön iZettlen ainoana maksupäätteenä

Tiedotusvälineille 31.10.

Pohjois-Ruotsissa sijaitseva, suomalaisten yrittäjien omistama Svanstein Ski -hiihtokeskus on solminut yhteistyösopimuksen iZettle-maksupäätteen käytöstä koko liiketoiminnassa. Kortilla maksaminen onnistuu kätevästi iZettlen kautta niin ravintolassa, kahvilassa, lipputoimistossa kuin hiihtokaupassa.

“Valitsimme hiihtokeskuksen käyttöön iZettlen sen helppokäyttöisyyden ja toimintavarmuuden vuoksi. Uskomme, että asiakkaamme arvostavat tätä tyylikästä maksupäätettä, joka sopii imagoomme hyvin”, toteaa Svanstein Skin varatoimitusjohtaja Jukka Erätuli

Uusien omistajien myötä Tornionjokilaaksossa, aivan rajan tuntumassa sijaitseva Svanstein Ski -hiihtokeskus tulee uudistumaan merkittävällä tavalla. Svansteinin tiimiin kuuluu joukko tunnettuja kotimaisia aktiivi- ja uransa lopettaneita talviurheilijoita, kuten Peetu Piiroinen, Eero Ettala, Heikki Sorsa ja Jussi Oksanen. Rinteet tullaan nimeämään mm. näiden lumilautailutähtien mukaan.

"Tulemme kiinnittämään erityistä huomiota ympäristöystävällisyyteen. Käytämme energian lähteenä mm. 100 % kierrätettyä biojätettä ja tarjoamme paikallisten tuottajien lähiruokaa. Lisäksi luvassa on valtava kirjo erilaisia tapahtumia, kuten metsälaskun MM-finaali, Ettalan, Sorsan ja Piiroisen ensimmäinen lumilautailuleiri sekä vauhtilaskukisa”, Erätuli kertoo.

Ruotsalainen iZettle-kortinlukija on älypuhelimeen tai tablettitietokoneeseen liitettävä täysin mobiili maksulaite. Yhteys kämmenenkokoiseen, kaikki maksukortit hyväksyvään maksupäätteeseen muodostetaan Bluetooth-tekniikalla.

"iZettle sopii hyvin sesonkiyrittäjille. Uskon laskijoiden arvostavan sitä, että taskut eivät täyty paperista kun kuitin saa sähköisesti ja ekologisesti sähköpostiin", iZettlen Suomen edustaja Tommi Huovinen sanoo.

Vuonna 1990 perustetun, nyt uudistetun hiihtokeskuksen avajaiset pidetään 20.12. Svanstein Skin perustajat ovat tavattavissa Ski Expossa 31.10.-2.11. Helsingin Messukeskuksessa.

Lisätiedot:

Henri Sankala, Svantein Skin toimitusjohtaja, henri.sankala@bagjump.com, 0400 358 891
Jukka Erätuli, Svanstein Skin varatoimitusjohtaja, jukkaeratuli@me.com, 050 585 9309
Tommi Huovinen, iZettlen Suomen edustaja, tommi@izettle.com, 040 681 1441

iZettle tekee maksamisesta yksinkertaista sekä maksajalle että maksun saajalle. Mobiililaitteeseen liitettävä iZettlen kortinlukija on helppo ja nopea ottaa käyttöön niin yksityishenkilöille kuin pienyrityksillekin. Vuonna 2010 perustetun yrityksen pääpaikka on Tukholmassa. Lisätietoja http://www.izettle.fi.

Svanstein Ski on entisten ammattilaskijoiden perustama täyden palvelun hiihtokeskus Tornionjokilaaksossa Ruotsin puolella rajaa. Tarjoamme parhaat palat Lapin koskematonta luontoa ja useita erilaisia opastettuja matkoja Svansteinin erämaahan talvella ja kesällä. Svanstein on toimintakeskus aktiiviselle liikkujalle, perheelle tai yritykselle. Svansteinin vanhan ajan kylä on hyväksytty Unescon maailmanperintölistalle. Lisätietoja: www.svansteinski.com.