ANTTI JOKELASTA NISSAN NORDIC EUROPE OY:N QUALITY & NETWORK -JOHTAJA

Antti Jokela on nimitetty 3.1.2011 alkaen Nissan Nordic Europe Oy:n Quality & Network –toiminnoista vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hänen edeltäjänsä John Sinclair on irtisanoutunut ulkomaille muuton vuoksi.

Antti Jokela vastaa uudessa tehtävässään laatutoiminnoista ja jälleenmyyjäverkostosta Pohjoismaissa ja Baltiassa ja raportoi Nissan Nordic Europen toimitusjohtajalle Guillaume Cartierille. Jokelalla on 23 vuoden kokemus autoalalta ja hän on työskennellyt Nissan Nordic Europe Oy:ssä sen perustamisesta lähtien.

Jokela jatkaa nykyisessä tehtävässään Suomen maajohtajana kunnes hänen seuraajansa on nimitetty.

Lisätietoja: Guillaume Cartier, toimitusjohtaja, Nissan Nordic Europe, p. 010 770 5300

Nissan Euroopassa

Nissan työllistää noin 12 500 henkilöä Euroopassa design-, tutkimus ja kehitys, tuotanto-, logistiikka- sekä myynti ja markkinointi -toiminnoissa. Kalenterivuonna 2009 yhtiö myi yli 498 000 ajoneuvoa sen 40 markkina-alueella Länsi- ja Itä-Euroopassa, Venäjä mukaan lukien. Lisäksi yhtiö tuotti Espanjan ja Iso-Britannian tehtaillaan lähes 391 000 autoa. Lisätietoja: www.nissaneurope-newsbureau.com

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 170 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.nissan.fi