LOIMAAN LAATUAUTO VALITTIIN SUOMEN PARHAAKSI NISSAN-JÄLLEENMYYJÄKSI Myös Autoportille, Autokehälle ja Seinäjoen Käyttöautolle tunnustusta

Automaahantuoja Nissan valitsi Loimaan Laatuauton vuoden 2009 parhaaksi Suomen Nissan-jälleenmyyjäksi. Muiden kategorioiden voittajiksi nimettiin Autokehä Oy Karkkilasta ja haminalainen Autoportti Oy. Parhaan Nissan-pakettiautojen jällenmyyjän tittelin vei toistamiseen Käyttöauto Oy Seinäjoki.

Parhaaksi jälleenmyyjäksi valittu Loimaan Laatuauto Oy palkittiin myös kategorian Best Rural Dealer parhaana. Lisäksi Ilkka Lintula Loimaan Laatuautosta palkittiin vuoden parhaana myyjänä – ”kauppamiehenä, jolle asiakas on tärkein”. - Loimaan Laatuauto on alueensa merkittävin autoalan liike. Nissan on aina ollut yksi toiminnan vankimpia tukijalkoja yritykselle, jossa vahva yrittäjähenki sekä hyvä asiakastyytyväisyys on kantava voima, Nissan Nordic Europe Oy:n Suomen maajohtaja Antti Jokela kertoo valinnan perusteista. Parhaana Nissan-pakettiautojen jälleenmyyjänä palkittiin jo toistamiseen seinäjokelainen Käyttöauto Oy. - Käyttöauto Oy Seinäjoki aloitti toimintansa jo 40 vuotta sitten. Siitä lähtien yritys on toiminut Nissanin edustajana kiitettävästi alueellaan vuodesta toiseen. Käyttöauto Oy:n taustalla on vankka pohjalainen yrittäjyys jo toisessa sukupolvessa, kuvailee Jokela. Automaahantuoja Nissan valitsee vuosittain parhaat jälleenmyyjiänsä eri kategorioissa asettamiensa kriteereiden mukaisesti. Tuottavimmat ja parhaimpiin tuloksiin asiakaspalvelussaan yltäneet jälleenmyyjät palkittiin jälleen erityisessä Nissan Drive -tapahtumassa. - Palkitut jälleenmyyjät ovat työskennelleet pitkään ja vahvasti asiakastyytyväisyytensä kehittämiseksi ja työ jatkuu edelleen. Panostamme Nissanilla voimakkaasti jälleenmyyjäverkostomme laatuun ja tätä kautta muista kilpailijoista erottuvaan asiakaspalveluun, Jokela toteaa.