MISSÄ SINÄ VIETÄT JUHANNUSTA? - Tallenna muistosi ja osallistu nettikilpailuun

Nissanin www.where-are-you.fi -kilpailu on päässyt hyvään vauhtiin. Sivustolta löytyy useita esimerkkejä eri puolilta Suomea ja maamme rajojen ulkopuolelta sellaisista paikoista, joihin pääsy edellyttää useimmiten nelivetoautoa.

Sivustolla voi jakaa oman suosikkikohteensa muiden kanssa lataamalla kuvansa karttaan. Ladatut kuvat ovat mukana kilpailussa, jossa paras kuva palkitaan korkealuokkaisella Nikon D60 -digikameralla. Kaikki rekisteröityneet kilpailijat ovat myös mukana arvonnassa, jossa arvotaan kahdeksan Columbian ulkoilutakkia.

Olitpä lähdössä juhannukseksi korpeen tai keskustaan, töihin tai maailman turuille lomailemaan, kannattaa käydä jo etukäteen virittämässä itsesi matkatunnelmaan tutustumalla muiden kuviin!

Kilpailun osoite: www.where-are-you.fi. Sivustolta löytyvät myös kilpailun säännöt ja käyttöehdot.

Nissanilla on Suomen markkinoiden laajin nelivetomallisto, joissa käytetään yhtä maailman edistyksellisimmistä nelivetojärjetelmistä nimeltä ALL MODE 4x4. Nissanin nelivetotutkimuksen* mukaan nelivetojen luotettavuutta päästä vaikeakulkuisiin paikkoihin säässä kuin säässä hyödynnetään monipuolisesti erilaisissa vapaa-ajanviettotavoissa ja harrastuksissa. Suomalaiset käyttävät nelivetojaan mm. varusteiden kuljettamiseen, vaikeassa maastossa etenemiseen sekä vetoautoina. Moni vastaaja kertoi hyödyntävänsä autoa matkailussa ja mökkeilyssä sekä erityisesti luontoon liittyvissä harrastuksissa, kuten patikoinnissa, kiipeilyssä, kalastuksessa ja metsästyksessä sekä maastopyöräilyssä.

* Nissan Nordic Europe Oy:n teettämä tutkimus 2 561 pohjoismaisen autonkuljettajan näkemyksistä nelivetoautoista 08-09/2007

***
Nissan on yksi maailman suurimmista ja tuottavimmista autoalan yrityksistä. Sen viime tilikauden maailmanlaajuinen myynti oli noin 3 675 000 ajoneuvoa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 220 000 henkilöä.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 180 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä.
***

Kuvia: www.nissaneurope-newsbureau.com -> Photo Centre

Lisätietoja: Nissan Nordic Europe Oy - SUOMI, viestintäpäällikkö Stana Porvali, sporvali@nissan-europe.com, puh. 010 770 5162