MUUTOKSIA NISSAN NORDIC EUROPEN JOHDOSSA

Nissan Nordic Europe on ilmoittanut muutoksista yritysjohdossa. Nämä muutokset astuvat voimaan 1. huhtikuuta 2008 alkaen.

Mike WHITFIELD, joka on johtanut Nissan Nordic Europea sen perustamisesta lähtien, siirtyy toisiin tehtäviin. Hän palaa kotimaahansa Nissan Etelä-Afrikan toimitusjohtajaksi.

Taro NAKAYAMA on nimitetty Nissan Nordicin uudeksi toimitusjohtajaksi. Tällä hetkellä hän toimii Nissan Motor Company:ssa yrityssuunnittelujohtajana.

Talousjohtaja Mark STEELE siirtyy G&A Controller johtajaksi Nissan International SA:n. Hänen paikalleen on nimitetty Mikael FRANCK, joka tällä hetkellä toimii Suomen maaorganisaation johtajana. Antti JOKELA, joka toimii tällä hetkellä yritysmyynnin ja vaihtoautotoiminnan päällikkönä siirtyy Suomen maajohtajaksi Brand Director nimikkeellä.

Nissan on myös ilmoittanut muista yritysjohdon muutoksista Euroopassa. Lisätietoja näistä nimityksistä löytyy osoitteesta: www.nissaneurope-newsbureau.com

Lisätietoja: Nissan Nordic Europe Oy, viestintäjohtaja Fredrik Heinonen,
fheinonen@nissan-europe.com, puh. 010 770 5245