NISSAN NAVARAN HUOLTOKAMPANJA

Nissan Europe on käynnistänyt euroopanlaajuisen huoltokampanjan, jonka tarkoituksena on kutsua Navara-avolava-auton omistajat Nissan-jälleenmyyjänsä luo turvatyynyjen ohjausyksikköön tehtävää muutosta varten.

Kampanja koskee noin 130 000 Navaraa, jotka on valmistettu 1.1.2005-31.5.2007 välisenä aikana.

Huoltokampanjan perustuu turvatyynyjen laukeamista etutörmäyksessä ohjaavaan ohjelmiston parannukseen. Jotta ohjelmisto voitaisiin päivittää sitä tarvitseviin Navaroihin, Nissan ottaa yhteyden Navaran omistajiin ja pyytää heitä viemään autonsa lähimmälle Nissan-jälleenmyyjälle turvatyynyjen ohjausyksikön uudelleenohjelmointia varten. Maksuton ohjelmointitoimenpide kestää korkeintaan 20 minuuttia.

Nissanin tietoon ei ole tullut onnettomuuksia, joissa olisi ollut osallisena kyseisen ohjelmistopäivityksen tarpeessa oleva Navara.

***
Lisätietoja: Nissan Nordic Europe Oy, viestintäjohtaja Fredrik Heinonen, fheinonen@nissan-europe.com, puh. 010 770 5245