Nissan palkkasi oman säämiehen

Duudsonien Jarppi Leppälästä säämies

Maanantaina 4.2 käynnistyy Nissanin #&?%! Weather -kampanja. Kuka tahansa voi toimittaa Nissanin uusille säämiehille materiaalia. Suomen säämies Jarno ”Jarppi” Leppälä tekee saamistaan viesteistä hieman erilaisia, mutta taatusti viihdyttäviä säätiedotuksia, jotka julkaistaan Nissanin Facebook-profiilissa.

Nissanin #&?%! Weather -kampanja käynnistyy ensi maanantaina 4.2.2013. Nissan avaa Pasilaan säästudion, jonne muuttavat viikon ajaksi kolme säämiestä – yksi suomalainen, yksi ruotsalainen ja yksi tanskalainen.

Muitakin Duudsoneita jekkuapuna

Pohjoismaisessa projektissa Suomen säämies on Duudsoneista tuttu Jarno ”Jarppi” Leppälä. Nissanin säästudiossa piipahtaa viikon aikana Jarpin iloksi myös muita Duudsoneita. Ruotsin säätiedotuksista vastaa koomikko Hasse Brontén, ja tanskalaisia säävideoissa hauskuuttaa näyttelijä Jonas Schmidt.

Jarppi on innoissaan tulevasta projektista. ”Suomi on täynnä silmiä ja korvia, jotka raportoi mulle säästä. Todennäköisestihän luvassa on lähinnä kurakelejä eli hienoja säitä.”

Luvassa on säämiehemme mukaan ennennäkemättömiä säätiedotuksia. ”Säästudiossa tulee tapahtumaan asioita, joita kukaan ei osaa odottaakaan.”

Omaksi ammattilliseksi idolikseen Jarppi mainitsee Pekka Poudan. ”Pekka on ollut kansan virallinen sää-ääni tähän asti, mutta nyt tähän tulee varmastikin muutos”, Jarppi virnistää.

Kahden päivän yleisötapahtuma Narinkkatorilla

#&?%! Weather -viikko huipentuu Narinkkatorilla järjestettävään kaksipäiväiseen tapahtumaan 8.-9.2. (avoinna pe klo 11-20, la 10-18). Tuolloin halukkailla on mahdollisuus päästä Suomen ensimmäisen Juke Nismon ja uuden Qashqai Style 360º:n rattiin ja erityiselle #&?%! Weather -testiradalle. Testiradalla voi törmätä myös Duudsoneihin.

Lisätietoja:

Johanna Laune, viestintäpäällikkö, Nissan Nordic Europe Oy, Sähköposti: jlaune@nissan-europe.com, Puh. 010 770 5139, gsm. 0400-440 301

Lisää kuvia, videoita ja tietoja: newsroom.nissan-europe.com/fi

Nissan Euroopassa

Mikä tekee Nissanista erilaisen?

Uskomme, että meidän on edistettävä innovaatiota ja jännitystä kaikessa, mitä teemme: esittelemme odottamattomia ratkaisuja, jotka tuovat älykkäitä asiakasetuj,a ja luomme aina yllätyksiä sekä piristystä mahdollisimman monelle ihmiselle.

Kehitimme crossoverien luokan Nissan Qashqailla ja lisäsimme jännitystä pikkuautoihin Nissan Jukella. Ydinosaamistamme ovat innovatiiviset ideat, jotka tuovat tulevaisuuden teknologian kaikkien saataville jo tänään; kuten Nissan LEAF, ensimmäinen edullinen massatuotettu täysin sähkökäyttöinen auto, joka on voittanut useita kansainvälisiä tunnustuksia.  Kun ajattelemme suorituskykyä, näemme mahdollisuuden tavoittaa laajemman yleisön - tuomalla suorituskyvyn kaikkien saataville - ja haastamme perinteitä. Tämän takia saatavilla olevan superauto Nissan GT-R:n lisäksi kehitimme Nissan DeltaWingin, mullistavan kestävyysajoneuvon, joka rikkoo moottoriurheiluperinteitä.

Nissan nauttii asemastaan yhtenä merkittävimmistä Euroopan ulkopuolisista autovalmistajista Euroopassa ja työllistää yli 14 500 henkilöä paikallisissa suunnittelu-, tutkimus-&kehitys-, valmistus-, logistiikka- ja myynti- ja markkinointitoiminnoissa. Viime vuonna Nissanin tehtailla Englannissa, Espanjassa ja Venäjällä tuotettiin 677 000 autoa, tarjoten 24 erilaista ja innovatiivista tuotetta Euroopan-markkinoille.

Kaikki tämä vahvistaa entisestään Nissanin selkeää tavoitetta olla Euroopan suurin aasialainen merkki.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 165 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.nissan.fi

Avainsanat: