NISSAN TUO MARKKINOILLE UUDEN NAVARA SPORTS -MALLIN

Nissan tuo Suomeen uuden NAVARA SPORTS -mallin. Auto perustuu SE- ja LE-varustelutasoihin ja korostaa NAVARAN tehoa, mukavuutta ja tyyliä.

– Tänä päivänä asiakkaat pitävät Navaraa erinomaisena ja monikäyttöisenä nelivetoautona. Se tarjoaa viisipaikkaisen auton joustavuutta, runsaita sisätiloja sekä mukavuusvarusteita, joita ei ole totuttu näkemään avopakettiautoissa, mutta silti se on monikäyttöinen ja luotettava työkalu. Näiden ominaisuuksien ansiosta Navara onkin ollut Euroopan myydyin avopakettiauto vuosina 2006 ja 2007. Suomessa myytiin viime vuonna lähes 400 Navaraa, kertoo Suomen maajohtaja Antti Jokela.

Värivaihtoehdot musta ja hopea täytti mallille asetetut urheilullisuus- ja edustuskriteerit. SPORTS-pack on saatavilla Double Cab-mallisena, automaattivaihteisena ja 171 hv sekä 403 Nm kehittävällä 2.5 dCi-moottorivaihtoehdolla. SE-varustelutason hinnat alkavat 50 150 eurosta ja LE-varustelutason 57 400 eurosta.

SPORTS-pack sisältää seuraavat varusteet:
• Yksilöllisesti suunniteltu Hard top kate
• Pysäköintitutka takana
• Lavan suojapohja ja tavaratilan oven suoja

SE SPORTS automatic malli sisältää lisäksi mm:
• Kaksivyöhykkeinen ilmastointi
• Astinlaudat sivulla
• 16" kevytmetallivanteet
• Vakionopeudensäädin
• Lukittava tasauspyörästö taka-akselilla
• Kojelautaan sijoitettu 6 CD-levyn vaihtaja, kaukosäätöpainikkeet ohjauspyörässä

LE SPORTS automatic mallin sisältää seuraavat varusteet (SE SPORTS mallin lisäksi):