NISSANIN NELIVEDOT MUKANA MATKA 2008 -MESSUILLA

Tammikuun 17.-20. päivä Helsingin Messukeskuksessa järjestetään jokavuotiset Matka- ja Caravan-messut, joilla ensimmäistä kertaa on nyt näyttävästi mukana myös Nissan. X-Trail ja Pathfinder-autoesittelyiden sekä oman osastokilpailun lisäksi Nissan tarjoaa messuvieraille viihdyttävää ohjelmaa erillisellä Nissan Active Holidays -lavalla.

- Nissan soveltuu jokapäiväisen liikkumisen lisäksi erityisen hyvin aktiiviseen vapaa-aikaan. Esimerkiksi viime kesänä täysin uudistunut X-Trail ja myöhemmin syksyllä uuden malliversion saanut Pathfinder yhdistävät perheauton ominaisuudet monipuolisiin harrastemahdollisuuksiin. Nissanilla on markkinoiden laajien nelivetomallisto, joten on luonnollista, että olemme mukana tapahtumissa, joissa vetoautoilla on suuri rooli, kertoo Nissan Nordic Europe Oy:n Suomen maajohtaja Mikael Franck.

Nissan on vuosittain osallistunut nelivetomallistollaan myös erilaisille retkeilyyn ja matkailuun liittyviin tapahtumiin, maatalousmessuille sekä jokasyksyisiin veneennostotalkoisiin.

- Haluamme olla mukana siellä, missä kuluttajatkin ovat ja opastaa, miten automme edesauttavat erilaista aktiivista vapaa-ajantoimintaa. Ajoneuvomatkailussa tämä vain korostuu, ja karavaanarit ovat meille merkittävä asiakaskunta, Franck kertoo.

Nissanin osastolla 4a16 messuvieraat voivat ottaa osaa golf-kilpailuun, jonka pääpalkintona on Nissan X-Trail hiihtolomaviikoksi käyttöön. Osastolla esittäytyvät myös kansainvälistä huomiota saaneet Nissan X-Trail-robotit. Robotit rytmittävät tanssiesityksillään Nissan Active Holidays -lavalla pidettäviä matkailuun liittyvät tietoiskuja. Lavan juontajana toimii Marianne Harjula.

Matka ja Caravan 2008 -messut
to 17.1.2008 klo 9 - 19 (vain ammattilaisille)
pe 18.1.2008 klo 10 - 20
la 19.1.2008 klo 10 - 18