NISSANIN WORKING STARS -KIERTUE STARTTASI

Nissanin hyötyajoneuvokiertue starttasi maanantaina 15.8. Helsingistä, Suutarilasta. Kaksiviikkoinen Working Stars -kiertue vie Nissanin monikäyttöiset automallit Starkki –myymälöiden pihoille ja tarjoaa asiakkaille aamupalan sekä mahdollisuuden tutustua autoihin samalla kertaa.

Working Stars -kiertueella on mukana seuraavat mallit:

• Suosittu Nissan NV200 , joka valittiin Vuoden pakettiautoksi vuonna 2010. NV200 noussut nopeasti segmenttinsä terävimpään kärkeen tämän vuoden rekisteröinneissä.
  • Nissan Navara Double Cab – jykevä ja tehokas pick-up monenlaiseen käyttöön. Navara on saatavana Double Cap- mallina myös automaattivaihteistolla ja V6-moottorilla, joka tarjoaa 550 Nm:n väännön ja 3 500 kilon vetokyvyn
  • Nissan Primastar , joka on henkilöautomaisen mukava ja jossa on erinomainen kuljetuskyky 5-8 m3 luokassa.

Nissan Working Stars –kiertue on mittavin Nissan LCV –tapahtuma kautta aikojen. Se kiertää kaikki Pohjoismaat tämän vuoden aikana ja saavuttaa satojen yrittäjien mielenkiinnon. Nissanin mukana Suomessa kiertää laadukkaista sähkötyökaluistaan tunnettu Dewalt® ja työvaatteiden ykkönen Snickers® sekä Wibe”, sanoo Nissan Nordic Europen viestintäjohtaja Taina Erkkilä .

Kiertue jatkaa Suomen jälkeen muihin Pohjoismaihin.

TERVETULOA!

NISSAN WORKING STARS – KIERTUEAIKATAULU

15.8. Helsinki/Suutarila

16.8. Helsinki/Herttoniemi