Nissanin yhteiskuntavastuuraportti 2007 Internetissä

Vuosi 2007 merkitsee Nissanille tärkeää askelta yhteiskuntavastuun raportoinnin saralla. Juuri ilmestyneestä raportistamme voi nyt kuka tahansa arvioida, miten Nissan etenee yhdeksän valitsemansa yhteiskuntavastuualueen hoitamisessa. Olemme tänä vuonna ensimmäistä kertaa päättäneet tehdä raportistamme myös paperittoman ja julkaista sen Internetissä osoitteessa
www.nissan-global.com/EN/COMPANY/CSR/index.html.

Yhteiskuntavastuuraporttimme (eng. Nissan’s Corporate Social Responsibility Report, CSR Report) tavoitteena on kertoa siitä, miten teemme liiketoiminnastamme kestävää pitkällä aikavälillä. Samalla raportti toimii myös eteenpäinsuuntautuvana ohjenuorana koko toiminnallemme.

Uskon, että raportti on paitsi mielenkiintoista luettavaa, antaa se myös paljon virikkeitä autoalan toimijoiden hieman toisenlaiseen tarkasteluun.

Raportoimme vuoden päästä, miten hyvin olemme asettamamme tavoitteet saavuttaneet.

Käy myös tutustumassa hiljattain lanseerattuun ympäristöohjelmaamme Nissan Green Programiin (NGP) osoitteessa www.nissanglobal.com/EN/ENVIRONMENT/GREENPROGRAM_2010/index.html.

Ystävällisin terveisin,
Fredrik Heinonen