UUDISTETUT NISSAN PATHFINDER JA NAVARA ENTISTÄKIN JÄREÄMPIÄ

Euroopan parhaiten myyvät avolava- ja katumaasturimallit Nissan Navara ja Pathfinder ovat malliuudistusten myötä saaneet useita merkittäviä parannuksia, jotka pitävät mallit jatkossakin luokkansa huipulla. Uusien mallien myynti alkaa Euroopassa huhtikuussa.

Nissanin uudistuksiin lukeutuvat uusi, teknisesti edistyksellinen 3,0-litrainen V6-dieselmoottori sekä lisää suorituskykyä, vähemmän päästöjä ja pienemmän kulutuksen takaavat 2,5-litraisen dCi-dieselmoottorin parannukset. Laadukkaampien sisätilojen ja monipuolisten muotoilu-uudistusten ansiosta Navara ja Pathfinder säilyttävät raikkaan ulkonäkönsä. Mallien passiivista turvallisuustasoa ja vakiovarustelua on parannettu, mukaan lukien edistyksellinen, kosketusnäytöllä varustettu Nissan Connect Premium navigointijärjestelmä, ensiluokkainen Bose-audiojärjestelmä sekä peruutuskamera. Uudistukset vahvistavat Nissanin kärkiasemaa nelivetoisten autojen markkinoilla ja parantavat sekä Navaran että Pathfinderin asemia voimakkaasti kilpaillussa segmentissä. Geneven autonäyttelyssä lanseerattujen Navara- ja Pathfinder-mallien myynti Euroopassa alkaa huhtikuussa 2010. Kaksi kuukautta myöhemmin niitä seuraavat uudet, 3,0-litraisella V6-dieselmoottorilla varustetut lippulaivamallit. Laajempi kuvaus uudistuksista tämän tiedotteen liitteenä.