Nokian Renkaat julkaisi ensimmäistä kertaa vuosikertomuksensa myös iPad-versiona

Monipuolinen Ipad-versio vuosikertomuksesta 2010 on ladattavissa osoitteessa:  http://itunes.apple.com/us/app/nokian-renkaat-vuosikertomus/id429872246?mt=8

Ipad-versiossa ja laajassa verkkovuosikertomuksessa on tilinpäätös- ja toimintakertomusaineiston ohella tärkeässä osassa videot, joissa esitellään yhtiön uusimpia tuotteita, materiaalikehityksen haasteita ja tulevaisuuden teknologiaa.

Tutustu verkkovuosikertomukseen 2010: http://vuosikertomus2010.nokianrenkaat.fi/

Nokian Renkaat keskittyy ainoana rengasvalmistajana maailmassa tuotteisiin ja palveluihin, jotka helpottavat ihmisten turvallista liikkumista pohjoisissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu yli 700 myyntipistettä 20 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2010 oli noin 1 058 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 3.500. Nokian Renkaiden osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoja www.nokiantyres.com

Yrityksestä

Asiakkaille ja kuluttajille lisäarvoa tuottavat tuotteet, joiden kehitystyö perustuu vaativien pohjoisten olojen tuntemukseen ja erikoisosaamiseen: talvirenkaat, SUV-renkaat, metsäkone- ja metsätraktoreiden renkaat, kuorma-autojen ja bussien talvirenkaat.