Muutos Nokian Renkaiden johtoryhmässä

Nokian Renkaat Oyj Lehdistötiedote 18.1.2017 klo 13.00

Nokian Renkaat Oyj:n strategia- ja kehitysjohtaja Timo Tervolinin vastuulle siirtyy myös konsernin prosessien kehittäminen 1.2.2017 alkaen. Nykyinen prosessinkehitysjohtaja Alexej von Bagh siirtyy yhtiön ulkopuolelle. Nokian Renkaat kiittää von Baghia hänen pitkäaikaisesta työstään yhtiön hyväksi.

Ekonomi, DI, Timo Tervolin, 40, on ollut yhtiön palveluksessa ja johtoryhmän jäsen kesäkuusta 2016 lähtien. Hänen CV ja kuvansa löytyvät osoitteesta https://www.nokianrenkaat.fi/yritys/sijoittajat/hallinto-ja-ohjausjarjestelma/konsernin-johtoryhma/

Jakelu: media ja www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 494 myyntipistettä 26 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja:  www.nokiantyres.com