Nokian Renkaat: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksista

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 19.1.2018 klo 14.50

Nokian Renkaat on vastaanottanut BlackRock, Inc.:lta 19.1.2018 ilmoituksen, jonka mukaisesti yhtiön välillinen osakeomistus Nokian Renkaista nousi yli 5 %:n rajan 18.1.2018 tehtyjen osakekauppojen seurauksena. BlackRock, Inc.:n välillinen osakeomistus Nokian Renkaista nousi 6 914 391 osakkeeseen, mikä vastaa 5,03 % Nokian Renkaiden osake- ja äänimäärästä.

BlackRock, Inc.:n hallinnoimat rahastot omistivat kaupantekohetkellä yhteensä 7 452 928 kpl Nokian Renkaiden osaketta, mikä edustaa yhteensä 5,42 %:n osuutta yhtiön yhteensä 137 266 582 osakkeesta ja äänimäärästä.

BlackRock, Inc.:n ja sen rahastojen osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä
(A:n yhteismäärä)

% osakkeista ja äänistä
rahoitusvälineiden kautta
(B:n yhteismäärä)
Yhteen-
laskettu %-osuus (A+B)

Kohdeyhtiön osakkeiden
ja äänten kokonais-
määrä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai