Nokian Renkaat julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 8.5.2015

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 20.4.2015 klo 14.00

Nokian Renkaat julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 8.5.2015

Nokian Renkaat julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen 8.5.2015 klo 8.00. Tiedote ja esitysmateriaali ovat julkistuksen jälkeen nähtävillä yhtiön internet-sivuilla http://www.nokianrenkaat.fi/ovk

Englanninkielinen tiedotustilaisuus analyytikoille ja medialle järjestetään hotelli Kämpissä (os. Pohjoisesplanadi 29, Helsinki) 8.5.2015 klo 10.00 alkaen. Toimitusjohtaja Ari Lehtoranta esittelee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen ja vastaa kysymyksiin.

Englanninkielistä tiedotustilaisuutta voi kuunnella verkosta osoitteessa www.nokianrenkaat.fi/tulosinfo-Q1-2015. Lähetys alkaa klo 10.00.

Tiedotustilaisuuteen voi osallistua myös puhelimitse soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon: +358 9 8171 0495.

Äänitallenne tiedotustilaisuudesta löytyy yhtiön internet-sivuilta myöhemmin samana päivänä.

Jakelu: NASDAQ Helsinki, media ja www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat keskittyy ainoana rengasvalmistajana maailmassa tuotteisiin ja palveluihin, jotka helpottavat ihmisten turvallista liikkumista pohjoisissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 355 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli noin 1,4  miljardia euroa ja henkilöstömäärä yli 4  200. Nokian Renkaiden osake on listattu NASDAQ Helsingissä. Lisätietoja www.nokiantyres.com