Nokian Renkaat julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 5.2.2019

Nokian Renkaat Oyj Lehdistötiedote 17.1.2019 klo 13.00

Nokian Renkaat julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 5.2.2019 klo 14.00. Tiedote ja esitysmateriaali ovat julkistuksen jälkeen nähtävillä yhtiön internet-sivuilla www.nokianrenkaat.fi/yritys/sijoittajat/

PUHELINKONFERENSSI

Englanninkielinen puhelinkonferenssi sijoittajille, analyytikoille ja medialle järjestetään 5.2.2019 klo 15.00. Toimitusjohtaja Hille Korhonen sekä talous- ja rahoitusjohtaja Teemu Kangas-Kärki esittelevät katsauksen.

Tilaisuuteen voi osallistua soittamalla 5−10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua:

Suomi: +358 981710310
Ruotsi: +46 856642651
UK: +44 3333000804
US: +1 6319131422

PIN: 18888377#

Tilaisuutta voi myös kuunnella www.nokianrenkaat.fi/tulosinfo-Q4-2018

Puhelinkonferenssin äänitallenne ja sen tekstiversio ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilta myöhemmin.

Nokian Renkaiden taloudellinen katsaus 2018 on saatavana englanniksi ja suomeksi osoitteessa www.nokianrenkaat.fi viikolla 11.

Päivi Antola, puh. +358 10 401 7327
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja