Nokian Renkaat Oyj: Johtohenkilöiden liiketoimet

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 4.11.2016 klo 13.30

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Stenberg, Pontus  (Luonnollinen henkilö)
Asema: Muu ylin johto
Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 743700YQIO8Y4L4WKR40_20161102163256_12
Liikkeeseenlaskija
Nimi: Nokian Renkaat Oyj
LEI: 743700YQIO8Y4L4WKR40
Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:   2016-11-02
Kauppapaikka:   NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: Osakepalkkion vastaanottaminen
Instrumentti:   Osake
ISIN:   FI0009005318
Volyymi:   2 424
Yksikköhinta:   0,00 Euro
Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi:   2 424
Keskihinta:   0,00 Euro

Lisätietoja: talousjohtaja, IR Anne Leskelä, puh. 010 401 7481.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, media ja www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 494 myyntipistettä 26 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja:   www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 475 myyntipistettä 26 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.nokiantyres.com