Nokian Renkaat Oyj: Johtohenkilöiden liiketoimet

Nokian Renkaat Oyj Johtohenkilöiden liiketoimet 7.3.2017 klo 11.00

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Stenberg, Pontus (Luonnollinen henkilö)
Asema: Muu ylin johto
Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 743700YQIO8Y4L4WKR40_20170307093915_8
Liikkeeseenlaskija
Nimi: Nokian Renkaat Oyj
LEI: 743700YQIO8Y4L4WKR40
Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:   2017-03-06
Kauppapaikka:   NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: Luovutus
Instrumentti:   Rahoitusinstrumentti, joka liittyy osakkeeseen tai vieraan pääoman ehtoiseen instrumenttiin
Lisätiedot: Nokian Renkaat optio 2013B
ISIN:   FI4000104963
Volyymi:   7 500
Yksikköhinta:   12,00000 Euro
Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi:   7 500
Keskihinta: 12,00000 Euro

Lisätietoja: talousjohtaja, IR Anne Leskelä, puh. 010 401 7481.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, media ja www.nokiantyres.com

N okian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu noin 1 500 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja:  www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 475 myyntipistettä 26 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.nokiantyres.com