Nokian Renkaat Oyj: Johtohenkilöiden liiketoimet

Nokian Renkaat Oyj Johtohenkilöiden liiketoimet 13.4.2017 klo 13.30

Nokian Renkaat Oyj:n 10.4.2017 pidetty varsinainen yhtiökokous päätti, että hallituksen vuosipalkkio maksetaan 50-prosenttisesti rahana ja 50-prosenttisesti yhtiön osakkeina. Päätöksen nojalla osakkeita on hankittu hallituksen jäsen George Rietbergenille seuraavasti:

Ilmoitusvelvollinen

Nimi: Rietbergen, George (Luonnollinen henkilö)
Asema: Hallituksen jäsen
Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 743700YQIO8Y4L4WKR40_20170412100904_20
Liikkeeseenlaskija
Nimi: Nokian Renkaat Oyj
LEI: 743700YQIO8Y4L4WKR40
Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:   2017-04-11
Kauppapaikka:   NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen   luonne: Osakepalkkion vastaanottaminen
Instrumentti:   Osake
ISIN:   FI0009005318
Volyymi:   530
Yksikköhinta:   0,00 Euro
Liiketoimien   yhdistetyt tiedot
Volyymi:   530
Keskihinta: 0,00 Euro

Lisätietoja: talousjohtaja, IR Anne Leskelä, puh. 010 401 7481.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, media ja www.nokiantyres.com

N okian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu noin 1 500 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja:  www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 475 myyntipistettä 26 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.nokiantyres.com