Nokian Renkaat Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 8.4.2015 klo 18.50

Nokian Renkaat Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

Varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen pitämässään järjestäytymiskokouksessa Nokian Renkaat Oyj:n hallitus valitsi puheenjohtajakseen Petteri Walldénin.

Hallitus valitsi nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäseniksi Hille Korhosen, Hannu Penttilän ja Petteri Walldénin.

Hallitus valitsi tarkastusvaliokunnan jäseniksi Raimo Lindin, Inka Meron ja Tapio Kuulan.

Lisätietoja: hallituksen sihteeri Susanna Tusa, puh. 010 401 7223

Jakelu: NASDAQ Helsinki, media ja www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat keskittyy ainoana rengasvalmistajana maailmassa tuotteisiin ja palveluihin, jotka helpottavat ihmisten turvallista liikkumista pohjoisissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 355 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli noin 1,4  miljardia euroa ja henkilöstömäärä yli 4  200. Nokian Renkaiden osake on listattu NASDAQ Helsingissä. Lisätietoja www.nokiantyres.com