Nokian Renkaiden vuosikertomus 2014 on julkaistu

Nokian Renkaat Oyj Pörssitiedote 13.3.2015 klo 10.00

Nokian Renkaiden vuosikertomus 2014 on julkaistu

Nokian Renkaat on tänään julkaissut vuoden 2014 Vuosikertomuksen ja Taloudellisen katsauksen suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla www.nokianrenkaat.fi/yritys/sijoittajat/.

Verkkoversiona ja PDF-muodossa julkaistavat Vuosikertomus ja Taloudellinen katsaus 2014 sisältävät yhtiön tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Jakelu NASDAQ Helsinki Oy, media, www.nokiantyres.com

Nokian Renkaat keskittyy ainoana rengasvalmistajana maailmassa tuotteisiin ja palveluihin, jotka helpottavat ihmisten turvallista liikkumista pohjoisissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat vaativat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu 1 355 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli noin 1,4  miljardia euroa ja henkilöstömäärä yli 4  200. Nokian Renkaiden osake on listattu NASDAQ Helsingissä. Lisätietoja www.nokiantyres.com