Nokian Renkaita koskeva mediauutisointi

Nokian Renkaat Oyj Lehdistötiedote 18.5.2017 klo 16.05

Nokian Renkaat on saanut julkisuudesta tänään tiedon, että Finanssivalvonta on tehnyt Keskusrikospoliisille tutkintapyynnön mahdollisesta arvopaperimarkkinarikoksesta. Yhtiöllä ei ole tällä hetkellä kommentoitavaa asiasta.

Susanna Tusa
Lakiasiainjohtaja

Jakelu: Media ja www.nokianrenkaat.fi

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka edistää ja helpottaa turvallista liikkumista vaativissa olosuhteissa. Innovatiivisia renkaita henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin markkinoidaan pääosin alueilla, joissa on lunta, metsää ja vuodenaikojen vaihtelusta johtuvat haastavat ajo-olosuhteet. Yhtiö kehittää tuotteitaan tavoitteenaan kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Nokian Renkaat omistaa Vianor-rengasketjun, johon kuuluu noin 1 500 myyntipistettä 27 maassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli noin 1,4 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 400. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.nokiantyres.com