Mads G. Jakobsen nimitetty Nordean johtoryhmän uudeksi jäseneksi

Nordean vähittäispankin varajohtaja Mads G. Jakobsen on nimitetty konsernin johtoryhmän uudeksi jäseneksi.

Mads G. Jakobsen on ollut Nordean palveluksessa 25 vuotta. Maaliskuusta 2014 lähtien hän on toiminut Nordean vähittäispankin varajohtajana. Ennen nykyistä tehtäväänsä Jakobsen toimi useissa johtotehtävissä Nordea Marketsissa, joka kuuluu suurasiakkaista ja pääomamarkkinoista vastaavaan liiketoiminta-alueeseen. Hänen viimeisin tehtävänsä oli korko-, valuutta- ja hyödyketuotteista vastaavana johtajana.

- Mads G. Jakobsen on ollut koko uransa ajan vahva ja osaava johtaja Nordeassa. Hänen kokemuksensa ja osaamisensa täydentävät konsernin johtoryhmän työtä vahvasti, konsernijohtaja Christian Clausen sanoo.

Mads G. Jakobsen toimii myös Tanskan maajohtajana.

Lisätietoja:
Anni Kuusisto, konserniviestintä, 09 165 42320

Nordean on julkistettava tässä tiedotteessa annetut tiedot Ruotsissa annetun rahoitusinstrumenteilla käytävää kauppaa koskevan lain (1991:980) ja/tai Ruotsissa annetun arvopaperimarkkinalain (2007:528) mukaisesti.

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordea luo kiinteitä suhteita asiakkaisiin ja yhteiskuntaan vahvan sitoutumisen kautta. Tarjoamme pankkipalveluja, joiden avulla ihmiset voivat saavuttaa tavoitteitaan ja toteuttaa unelmiaan. Nordea on Pohjoismaiden suurin pankki ja markkina-arvolla mitattuna yksi Euroopan 10 suurimmasta finanssipalveluyrityksestä. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta. Nordean osake noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa nordea.com.