Nordea Markets vahvistaa kaupankäyntiä Ruotsin kruunuun perustuvilla johdannaisilla Nordea Markets on nimittänyt Johan Hedengren chief dealeriksi ja vastaamaan Ruotsin kruunuun perustuvista swapsopimuksista. Hän on aikaisemmin työskennellyt Swedbankin Markets-toiminnossa vastaavanlaisissa työtehtävissä. Daniel Johansson on nimitetty senior dealeriksi vastuualueenaan Ruotsin kruunu -pohjaiset korkoswapsopimukset. Hän siirtyi myös Swedbankin Markets-toiminnosta. Molemmat tulevat työskentelemään Kööpenhaminassa. Nämä nimitykset kertovat Nordean Markets-toiminnon tavoitteesta vahvistaa entisestään kaupankäyntiä Ruotsin kruunuihin perustuvilla johdannaisilla. Lisätietoja: David Reinhardt, Head of Derivatives & Credit Trading, +45 33 33 19 93 Anne Thommesen, Media Officer, +45 33 33 12 35 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00500/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/07/04/20010704BIT00500/bit0001.pdf

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com