Nordean ensimmäisen neljänneksen tulos julkistetaan torstaina 27. huhtikuuta 2017

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan noin klo 7.30 Suomen aikaa.

Lehdistötilaisuus
Aika: 8.30 CET. Ilmoittautuminen alkaa klo 8.00 CET. Turvallisuussyistä osallistujia pyydetään esittämään voimassa oleva henkilöllisyystodistus.
Paikka: Mäster Samuelsgatan 17, Tukholma.

Konsernijohtaja Casper von Koskull esittelee tuloksen.
Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti. Tilaisuutta voi seurata internetissä osoitteessa www.nordea.com , jossa myös esitysmateriaali on saatavana.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Petter Brunnbergille osoitteeseen petter.brunnberg@nordea.com .

Tilaisuuden jälkeen alkaa webcast-lähetys noin klo 9.00 CET. Siihen osallistuvat konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen ja sijoittajasuhteista vastaava johtaja Rodney Alfvén.

Osallistujia pyydetään soittamaan numeroon +44(0)20 3427 1907 tai +46(0)8 5352 6408 viimeistään kymmenen minuuttia ennen tilaisuuden alkua, confirmation code 3280376 .

Konferenssista laaditaan editoitu versio, joka on saatavana osoitteesta www.nordea.com . Konferenssia voi seurata 5. toukokuuta saakka uudelleen numerosta +44 (0)20 3427 0598 tai +46 (0)8 5051 3897, access code 3280376 .

Analyytikko- ja sijoittajatilaisuus Lontoossa 28. huhtikuuta
Aika: 8.00 paikallista aikaa
Paikka: The Langham, 1c Portland Place, Regent Street, London W1B 1JA

Tilaisuudessa ovat läsnä konsernijohtaja Casper von Koskull ja konsernin operatiivinen johtaja Torsten Hagen Jørgensen sekä Rodney Alfvén ja Pawel Wyszynski sijoittajasuhteet-yksiköstä. Esitys kestää noin tunnin ja sen yhteydessä voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua lähettämällä sähköpostia Joanne Macisaacille, ABG Sundal Collier, osoitteeseen joanne.macisaac@abgsc.co.uk .

Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi
Johdon osavuotinen selvitys julkistetaan englanniksi ja ruotsiksi. Lehdistötiedote, jossa esitetään yhteenveto tuloksista, julkistetaan englanniksi, suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi.

Lisätietoja:
Rodney Alfvén, sijoittajasuhteet, +46 722 350 515
Satu Malkamäki, konserniviestintä, 050 448 1182

Avainsanat:

Yrityksestä

Nordean visiona on olla vahva eurooppalainen pankki, joka luo merkittävää arvoa asiakkailleen ja omistajilleen ja joka on tunnettu osaavasta henkilöstöstään. ”Teemme sen mahdolliseksi” - autamme asiakkaitamme pääsemään tavoitteisiinsa tarjoamalla heille laajan valikoiman pankkitoimintaan, varallisuudenhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluja. Nordealla on noin 11 miljoonaa asiakasta ja konttoreita noin 650 toimipaikassa. Markkina-arvolla mitattuna Nordea on kymmenen suurimman kattavia finanssipalveluja tarjoavan pankin joukossa Euroopassa. Nordea noteerataan Nasdaqin pörsseissä Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Tukholmassa. Lisätietoja: www.nordea.com